جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد

تلگرام
ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/jomlakestan
ارسال جملک
بازنشر جملک زيباي شما

انتشار جملک زيباي شما با نام و آدرس خودتون
بایگانی
همکاری
نویسنده جملکستان شوید و در اداره جملکستان به ما کمک کنید! شما عزیزان مثلا میتونید در یکی از بخش های طنز یا مذهبی یا هر کدوم که دلتون میخواد نویسنده بشید.

همونطوری که میدونید فعالیت جملکستان واقعا زیاده وقت میگیره! پس لطف میکنید اگر میتونید به ما کمک کنید ! برای اعلام آمادگی میتونید از بخش تماس با من ( بالای صفحه ) استفاده کنید.
جملک های طنز را بخوانید جملک های سیاسی را بخوانید جملک های مذهبی را بخوانید جملک های زیبا و عاشقانه بخوانید در بحث روز شرکت کنید در نظرسنجی روز شرکت کنید مانیتورینگ روز را بخوانید آگهی های استخدام روز را بخوانید شایعات روز را بخوانید حرف و عمل را بخوانید

فارس:
آخوندی: عملکرد من نشان از تدبیر و توجه به اقتصاد مقاومتی دارد

۲) وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاحش:
🔹فقط برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره وزارت ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
🔹برای رسیدن به اهداف ۱۴۰۴ مبلغ ۵۷۵ هزار میلیارد تومان احتیاج داریم.
🔹ما با این وضعیت‌ چگونه باید وزارت را اداره کنیم؟
🔹در بودجه سال آینده کل اعتبار پیش‌بینی شده برای طرح‌های عمرانی ۴۰ هزار میلیارد تومان است.
🔹باور کنید در ادامه با این وضع موجود امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌ها وجود ندارد مگر اینکه یک گفتمان جدید در اقتصاد وارد کنیم.
🔹من روزی که وزارتخانه را بعهده گرفتم می دانستم اوضاع چگونه است و برای همین تکیه‌ام به پول نفت را کاهش داده و به سرمایه گذاری خصوصی روی آوردم.
🔹من ۱۳ هزار میلیارد تومان در زیرساخت‌ها جلب سرمایه گذاری غیردولتی کردم. در تاریخ این وزارتخانه بگردید ببینید همچین رقمی سابقه داشته؟
🔹این بصورت اتفاقی رخ داده؟! این‌ها نشان از تدبیر و توجه به اقتصاد مقاومتی است.
🔹اتفاقات بزرگی در این وزارتخانه در حال رخ دادن است که نیاز به دقت بیشتر نمایندگان دارد.
🔹حتی دوستان من در دولت با این رقم‌ها آشنا نیستند: من برای ۳۱۸ هزار میلیارد تومان مذاکره کردم، برای ۲۶۴ هزار میلیارد تومان یادداشت تفاهم امضا کردم و برای ۱۶۳ هزار میلیارد تومان قرارداد قطعی اجرا کردم. شما کی و در کجای دولت و طول انقلاب همچین چیزی را سراغ دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
-->