جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد

تلگرام
ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/jomlakestan
ارسال جملک
بازنشر جملک زيباي شما

انتشار جملک زيباي شما با نام و آدرس خودتون
بایگانی
همکاری
نویسنده جملکستان شوید و در اداره جملکستان به ما کمک کنید! شما عزیزان مثلا میتونید در یکی از بخش های طنز یا مذهبی یا هر کدوم که دلتون میخواد نویسنده بشید.

همونطوری که میدونید فعالیت جملکستان واقعا زیاده وقت میگیره! پس لطف میکنید اگر میتونید به ما کمک کنید ! برای اعلام آمادگی میتونید از بخش تماس با من ( بالای صفحه ) استفاده کنید.
جملک های طنز را بخوانید جملک های سیاسی را بخوانید جملک های مذهبی را بخوانید جملک های زیبا و عاشقانه بخوانید در بحث روز شرکت کنید در نظرسنجی روز شرکت کنید مانیتورینگ روز را بخوانید آگهی های استخدام روز را بخوانید شایعات روز را بخوانید حرف و عمل را بخوانید

مانیتورینگ روز چهارشنبه 95/12/04

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

📡 مانیتورینگ
چهارشنبه 95/12/04


🔸#بی_بی_سی:
حاجی قاسمی، استاد علوم سیاسی دانشگاه استکهلم: دلیل اصلی دشمنی اسرائیل علیه ایران این است که اکنون جمهوری اسلامی به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه، در این سال ها از درگیری های داخلی به دور بوده و سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با ثباتی دارد تا جایی که حتی اپوزوسیون درون حکومتی ایران (اصلاح طلبان) با اصولگرایان در سیاست خارجی هم نظر هستند.

🔸#الوطن_بحرین:
در حال حاضر هیچ امیدی برای بهبودی اقتصاد ایران در دولت روحانی نیست و تحریم های غیرهسته ای جدید به وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران دامن خواهد زد. از این رو روحانی برای نجات خود به کشورهای شورای همکاری روی آورده تا بلکه بتواند چاره ای برای پیروزی در انتخابات بیاندیشد.


🔸#رادیو_فردا:
دنیس راس، تحلیلگر ارشد انستیتوی واشنگتن: ما نباید برجام را رها کنیم، زیرا اگر چنین می کردیم به جای اینکه رفتار خشن ایران در منطقه مورد نظر قرار بگیرد،‌ این رفتار ما بود که زیر ذره بین قرار می‌گرفت. ما می خواهیم تمرکز بر رفتار ایران در منطقه باشد و هزینه را برای چنین رفتارهایی از سوی این کشور بالا ببریم.


🔸پایگاه آمریکایی "#کانسرسیوم_نیوز":
ایران اکنون به عنوان قدرتی محوری در خاورمیانه ظاهر شده است. جنگ علیه ایران تنها باعث تضعیف بیشتر قدرت ایالات متحده خواهد شد.

🔸#توییتر؛
علیزاده، جامعه شناس و تحلیلگر رسانه های اپوزیسیون: آنکه میگوید "نه غزه نه لبنان" باید، بدون پنهانکاری ادامه دهد، "جانم فدای اسراییل". وگرنه در مهدکودک سیاست هم میدانند، امنیت ایران با فلسطین گره خورده است.

  • جملک نویس

جملکستان

مانیتورینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
-->