جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد

تلگرام
ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/jomlakestan
ارسال جملک
بازنشر جملک زيباي شما

انتشار جملک زيباي شما با نام و آدرس خودتون
بایگانی
همکاری
نویسنده جملکستان شوید و در اداره جملکستان به ما کمک کنید! شما عزیزان مثلا میتونید در یکی از بخش های طنز یا مذهبی یا هر کدوم که دلتون میخواد نویسنده بشید.

همونطوری که میدونید فعالیت جملکستان واقعا زیاده وقت میگیره! پس لطف میکنید اگر میتونید به ما کمک کنید ! برای اعلام آمادگی میتونید از بخش تماس با من ( بالای صفحه ) استفاده کنید.
جملک های طنز را بخوانید جملک های سیاسی را بخوانید جملک های مذهبی را بخوانید جملک های زیبا و عاشقانه بخوانید در بحث روز شرکت کنید در نظرسنجی روز شرکت کنید مانیتورینگ روز را بخوانید آگهی های استخدام روز را بخوانید شایعات روز را بخوانید حرف و عمل را بخوانید

متن شایعه

" قراره ۲۲ بهمن پرچم کشوری رو آتش بزنیم که مردمش به خاطر لغو ورود ایرانیها پرچم ما رو تو امریکا نشون میدن. 
نکنیم؛ آتیش زدن پرچم توهین به ملته نه دولت "

پاسخ شایعه

1. حمایت این شهروند آمریکا از ایرانیان قابل تقدیر و ناشی از صدمه ندیدن او از ایران است و قیاس آن با اعتراضات مردم آسیب دیده ایران از آمریکا کاملا بی جاست!
2. پرچم آمریکا در جهان بعنوان نماد استکبار و خیانت به حقوق بشر مورد نفرت ملل ستمدیده است و آتش زدن آن منحصر به ایران نیست! 
http://yon.ir/usflg1
http://yon.ir/usflg2
3. چنانکه در جنبش ۹۹% دیدیم، عموم آمریکاییها برخلاف ایرانیان، پرچم را نماد نظام حاکم می دانند و همین شهروندانی که برخی نگران اهانت به آنها هستند، در اعتراض به نظام آمریکا، پرچمشان را مکررا به آتش کشیده اند!
http://yon.ir/usflg3
http://yon.ir/usflg4
4. طبق رای دادگاه عالی آمریکا در سال ۱۹۹۰، هرگونه مجازات اهانت کنندگان به پرچم آمریکا، ‌مخالف قانون اساسی آمریکاست! حالا که آمریکائیها حق دارند پرچمشان را آتش بزنند، چگونه ملتهای زیان دیده از این کشور، نمی توانند؟!
http://yon.ir/usflg5
http://yon.ir/usflg6
5. اعلام انزجار از ظالمان ریشه دینی دارد و رهبران ایران صراحتا گفته اند که با مردم آمریکا دشمن نیستیم بلکه این حرکت نشانه خشم علیه سیاست‏هاى استکبارى و جنایات آمریکاست!
http://yon.ir/usflg7
6. جنایاتی چون حمایت از تجزیه ایران، کودتاها، حمایت از تروریسم، جاسوسى، توقیف اموال، تحریم اقتصادى، حمایت از صدام، انهدام هواپیمای مسافربری و کشتار صدها مسافر، تخصیص بودجه های کلان براى سرنگونى نظام و...!
http://yon.ir/usflg8
7. مدعیان اهانت آمیز بودن آتش زدن پرچم آمریکا، چگونه اهانتها و جنایات آمریکا علیه ملتها، خصوصا ایران را نادیده می گیرند و حق اعتراض برای هموطنان شان قائل نیستند؟! 

منبع : شایعات

نظرات  (۸)

واقعا موافقم...چه سودی داره پرچم آتیش بزنیم؟ واقعا بنظرم کار زشتیه و توهینه به مردمی که خودشون گناهی ندارن:)
پاسخ:
شما جواب شبهه رو خوندید؟
در رابطه با مورد دو باید بگم : هرکاری بقیه میکنن ما هم باید بکنیم؟!
مورد چهار : آتش زدن پرچم سودی داره؟
برای بقیه هم نظری ندارم:)
میتونین حتی تایید نکنین پیامم رو:))
پاسخ:
:)
برادر عزیزم
اینکه میگید هر کاری بقیه می‌کنند ما هم باید بکنیم ؛ نه
ولی اگر همه در یک نقطه اشتراک داشته باشند و اونهم مورد ظلم آمریکا واقع شدن باشد ، 
بلی برای نشان دادن استکبار ستیزی و تبری از ظلم باید انجام بدیم
کوچکترین سودش اینه که در مقابل ظلم سکوت نکردیم و نشون دادیم که راضی به وجود کشور ظالمی روی کره خاگی نیستیم
اینجا همیشه نظرات تائید میشه
قانع شدید؟
عالیی
پاسخ:
تشکر
سلم هزینه ی تبلیغ چنده؟
پاسخ:
سلام
میخواید تو جملکستان تبلیغ کنید؟
دولت همان ملت است
پاسخ:
سلام
پس به نظر شما آتیش بزنیم دگ درسته؟
دولت همان ملت است یادشون رفته که چقدر سیاه و سرخپوست کشتن به دلیل رنگین پوست بودنشان الانم که سالها میگزره از اون زمانها باز هم دست به جنایتهایی میزنند مگه یادتون رفته این عراقیها چه جوانهای پاک و خداشناس و لوطی و سر بریدن و به شهادت رساندند و بر سر اسیران ما چ ها اوردند و کسانی که در کردستان دخترانی را برای انکه سربازان را با تن نازی به دام بیاندازند و سر انها را ببرند وقتی به تنگنا میرسیم میگیم دولت چه ربطی به ملت داره ربط داره خیلیم ربط داره اولان ظاهرا خودمان انتخابشان میکنیم و بعد فرمانشان را مطاع میشیم میگیم مامریم و معذور یا کشور های اروپایی چقدر در جنگ عراق طبق گفته ها سلاح های شیمیایی در اختیار صدام دادند در زمان هیتلر چه جوانهای یبه حاطر کشور گشایی و حکومت به جهانیان با هیتلر ان جنایت کار جنگی همکاری کردن و کشورهای رو با بمبارانهای شبانه روز کشورهایی را به نابودی کشیدند و خیلی خیلی از مردمان با چنگیز همدست شدن غارتهای رو در کشورهای دیگه متحمل شدند (ببخشید ببخشید ار یاوه سراییم
پاسخ:
سلام
پس به نظر شما آتیش بزنیم دگ درسته؟
البته شعار من اینه مرنجان و مرنج از این مطلبی که نوشتم خواستم بگم از ماست که بر ماست
پاسخ:
مرنجان و مرنج ینی همون سازش خودمون ؟
میشه بگید مظلومان دنیا چه ظلمی به آمریکا کردند که آمریکا باهاشون اینطوری برخورد میکنه؟
سلام اقا ظاهرا از کامنتهای من متوجه نمیشد که منظور من چیه شاید هم درست خسابی مطلب رو بیان نمیکنم منظورم این نیست که من از امریکا حمایت میکنم شما جوری میگید که انگار من یه امریکایی تمام عیار هستم و در ضمن مرنجان و مرنج کجاش بوی سازش میشه
پاسخ:
نمیدونم
شایدم من نمفهمم ایرانیه مسلمون
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
-->