جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

جملکستان

آخرین اخبار روز را به صورت کوتاه در جملکستان بخوانید

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد

تلگرام
ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/jomlakestan
ارسال جملک
بازنشر جملک زيباي شما

انتشار جملک زيباي شما با نام و آدرس خودتون
بایگانی
همکاری
نویسنده جملکستان شوید و در اداره جملکستان به ما کمک کنید! شما عزیزان مثلا میتونید در یکی از بخش های طنز یا مذهبی یا هر کدوم که دلتون میخواد نویسنده بشید.

همونطوری که میدونید فعالیت جملکستان واقعا زیاده وقت میگیره! پس لطف میکنید اگر میتونید به ما کمک کنید ! برای اعلام آمادگی میتونید از بخش تماس با من ( بالای صفحه ) استفاده کنید.
جملک های طنز را بخوانید جملک های سیاسی را بخوانید جملک های مذهبی را بخوانید جملک های زیبا و عاشقانه بخوانید در بحث روز شرکت کنید در نظرسنجی روز شرکت کنید مانیتورینگ روز را بخوانید آگهی های استخدام روز را بخوانید شایعات روز را بخوانید حرف و عمل را بخوانید

برای شادی روح رضاخان و استالین و صدام حسین

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ

جملکستان : برای شادی روح رضاخان و استالین و صدام حسین... یک دقیقه سکوت!

اصلاح‌طلبان و اعتدالیان متحدانه این بار با ارائه طرح دوفوریتی، خواستار مجازات کسانی شدند که در هر مراسمی اگر با #طرح_سؤال یا هر نوعی #جلب_توجه، به گفته طراحان طرح موجب به هم ریختن مراسم شود، به شش‌ماه تا دو سال! #حبس محکوم شود.
این طرح کسانی است که ادعای آزادی بیان و قلمشان گوش فلک را کر کرده و می‌کند.

نمی‌خواهم شعارهای دهان‌پرکن مسخره‌ای مثل این سخن روحانی را یادآور شوم که: «پناه می‌برم به خدا از بستن دهان مخالف و منتقد»؛ نه، اینها که شوخی است. حتی نمی‌خواهم بگویم اگر - خدای نکرده خدای نکرده - این طرح را به جای عارف و مطهری و و کواکبیان و محجوب و بخصوص #محمود_صادقی مثلاً کسانی مثل رسایی و حدادعادل و بذرپاش و کوچک‌زاده و زاکانی در مجلس قبلی داده بودند، همین آقایان چه واکنشی می‌داشتند و تا به توپ بستن مجلس هم می‌رفتند، نه این را هم نمی‌خواهم بگویم،  اما می‌خواهم از همین آقای مطهری و محمود صادقی و آن چند نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی دیگر سؤال کنم (البته اگر این #طرح_سؤال کردن من هم حمل بر #جلب_توجه و به هم زدن مراسم آشتی‌کنان! نمی‌شود) که اگر سؤال در یک جلسه سخنرانی موجب دو سال #حبس می‌شود، چرا کسانی که نه با یک سؤال که با ماه‌ها آشوب و خشونت و بی‌قانونی و همراهی با دشمنانی چون اسرائیل و آمریکا و ریگی و به آتش کشیدن بانک و مسجد و موتور و اتوبوس و کشور و شهید کردن بسیجی و ... شده‌اند حداقلِ حداقل #حصر نشوند. آن‌هم حصری با همه خدمات بهداشتی و درمانی و تفریحی و امنیتی و ...؟

یادم آمد که در همین دولت، و در وزارت علوم همین دولت برای دانشجویانی که در بیانیه‌شان #علامت_تعجب گذاشته بودند، درخواست مجازات و تعطیلی برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان شدند و صدای هیچ #دانشجو و طرفدار آزادی بیان و قلم و نماینده مثلاً آزادی‌خواهی هم بلند نشد! 
خب چنین دولتی، چنین وکیل‌الدوله‌های مستبد و دیکتاتوری هم می‌خواهد. چرا انتظار زیادی داشته باشیم؟ بد می‌گم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
-->